piątek, 7 czerwca 2013

FIT BODIES !

Hej kochani :)

Powróciłam po całym miesiącu nieobecności! Mam nadzieję, że teraz już na stałe :)
Ale nie zapomniałam o Was, przez ten czas skrzętnie zbierałam materiały, dzisiaj zobaczycie boskie ciałka motywujące do ćwiczeń, a w następnym poście projekt denko vol. 2 !!!
Edycja vol.1 <link> została bardzo pozytywnie odebrana, więc postanowiłam, że zrobię dla Was więcej takich mini recenzji zamiast od razu wyrzucać wszystko (z satysfakcją!) do kosza.
Czy Wy też tak się cieszycie jak uda Wam się zużyć cały produkt do końca? U mnie jest to tak rzadkie zjawisko, że zasługuje na pełną celebrację... :)

Koniec przemyśleń, czas na FIT BODIES !

Wiecie może, jaki to model spodni i gdzie można go upolować????




















te buty są boskie!








Żeby mnie nie posądzono o dyskryminację płciową... Niektórzy Panowie też powinni wziąć się do pracy, bo samo się nie zrobi! ;)



                                           ! ! ! Never give up ! ! !

Udanego wieczoru :*


29 komentarzy:

  1. miło Cie widzieć;) ja właśnie jestem w stanie wojny z oponą;) ciężka robota, ale są efekty i to najwazniejsze. motywuj dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. inspirujące zdjęcia, akurat miałam isc cwiczyc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się nie ciesze jak z użyje produkt, bo trzeba znów kupić heheh
    Motywujące zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing pictures :)
    www.fashionworldstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, mnie takie ciałka raczej demotywują niż motywują :(. W życiu tak nie będę wyglądać, chociaż ćwiczę bardzo dużo i staram się nie jeść za wiele złych rzeczy.

    A kosmetyki uwielbiam denkować- też jest to u mnie zjawisko rzadkie, ale jak mi się uda skończyć jakiś szampon czy żel to satysfakcja murowana...nie wiem dlaczego :P

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie motywujące :)
    nikomu-nie-mow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. och, marzenia.. chociaż jeszcze się nie poddałam i walczę;) Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecie "don't stop!" najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie pięknie, ale Panowie wymiatają. Co, jak co, ale mężczyźni z takimi ciałami to jest dopiero motywacja do ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
  10. matko i córko, zabiłabym za takie ciało *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczynam od września, silownia, zumba i dieta <3 Wszystko już przygotowane mam hehe :) Chociaż jako butoholiczka z chęcią kupiłabym jakieś nowe buciki do biegania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracuję na takie ciało ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wprost marze o takim brzuchu!

    OdpowiedzUsuń
  14. great post!

    http://blogcashmeremafia.blogspot.com.es/2013/09/pair-of-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy blog <3
    hagrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy blog <3
    hagrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sometimes seeing another person's point of light enlighten my very own vision. I'm not going to going to say what everybody else has already stated, however i must say, I cant believe how a lot of this I just wasnt aware of .Thank you for publishing more info to this matter for us.
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog obserwuję :) pozdrawiam
    blogerka ze Szczecina, Paulina.
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie takie zdjęcia motywują przez jakieś 5 minut, a później przychodzi deprecha, że o matko jaka długa droga.
    I idę coś zjeść.

    .......

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie najwieksza motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mnie u Ciebie dawno nie było, dzisiaj nadrabiam ;) i zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Już parę miesięcy temu zaczęłam ćwiczyć i żałuję, że wcześniej się za to nie zabrałam. Nie tylko czuję się o wiele lepiej w swoim ciele, ale i psychicznie jest o dużo lepiej. Godzina ćwiczeń i wszystkie złe emocje znikają! Magia!
    Motywujące zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - Wasza opinia wiele dla mnie znaczy :)
Jeżeli podoba Ci się blog -po prostu zaobserwuj :)